Ibland får man skäll, och ibland får man tack och presenter
Ibland får man skäll, och ibland får man tack och presenter
Ibland får man skäll, och ibland får man tack och presenter
I går diskuterade jag och Joakim att nästa steg kanske ändå är att basera en tröjdesign på Falukorv. Det vore skoj om inte annat
.. Och på den nionde dagen skapade Gud bandtröjor. Vi har många olika. Även tyska
I dag har vi lekt: Vem blir Sveriges nästa supermodell
I dag har vi haft medarbetarsamtal med de kortväxta. Allt gick bra.
Dagens bandsläpp
Ibland är det helt ok att betala lite mindre.
Kom till kontoret och fick nästan krupp av att se oredan på skrivbordet
I helgen testade vi hållfasthet. @pappadahlas stod för fiolerna
Duktigt snygg rygg på nya Girlien vi fick in i dag
Ny hoodie i lager
Inte alls mycket metal. Men kul