THE EXPERIENCE

Lite roligt är det iaf…

· · 1 min läsning

Varför mår man som en nyutskiten potatismos ena stunden & sen helt okej den andra?

Är det meningen att man man skall vara sjuk på deltid eller?
-= www.kristerlindholm.se =-